minkamraminafoton

Direktlänk till inlägg 7 juli 2011

glitterfly.com

Av Nell - 7 juli 2011 19:57

hej! jag gillar verkligen glitterfly.com jag gorde en till sån på britney ni ska få se den:

  snygg va??

nu har min kompis åkt hem jag o farmor skjudade hem henne.

jag fick en stor chock i bilen! i morgon är det ju fredag och då åker jag ju till skåne!

i morgon åker vi kl. 17.00,innan dess ska vi packa o hämta min bärbara tv:e som jag ska ha i bilen.

jag måste ju ha en riktigt fin bild där det står bloggpaus så här får ni en riktigt fin bild:

 

jag kommer tillbaka efter skåne. men då blir det inte så mycket skrivande då heller för att jag fyller år då om 2 dagar efter skåne besöket!

men jag säger bara:

JAG GER ER ALL   SOM MAN KAN GE!!!

bye.../Nell


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nell - 11 juli 2011 20:22

hej! jag vet inte rigtigt om min bloggpaus är över! för jag fyller år om 2 dagar. så kanske lite på morgon på dan o på kvällen. ni ska få lite bilder jag har tagit hemma hos min farmor o pappa.   det var när jag var hemma själv hos pappa.   d...

Av Nell - 7 juli 2011 11:57


hej! på glitterfly.com så kan man göra så att det glittrar på bilden man har gort jag gorde en på britney så här blev den:   snygg va? jag har gort 2 till men inte på britney.   nalle phu o nasse!   gulligt va? men det var allt nu skrive...

Av Nell - 7 juli 2011 09:24

hej! jag skrev ju att jag skulle visa den jag gjorde i går och ni ska få se den,så här kommer den:    så men ni ska få lite låtar och sånt och sånt är = bilder från google.com (bilder):   gullig!   åhh! sött!   snygga hjärtan va?   fats...

Av Nell - 6 juli 2011 19:54


hej! har kommit på hur man kan göra en stor header! man går bara in på paint. jag kan visa hur man gör,men ni måste ju inte bara göra en header där,ni kan ju göra en bakrunds bild! men jag säger hur man gör: 1. gå självklart in på paint. 2.på v...

Av Nell - 6 juli 2011 18:46

Hej! Azzå min dator vill inte lägga upp bilder nu! :( Minnet är typ fullt?! synd! men det kommer väll gå om jag laddar upp på min bärbara dator men den är väll hemma! (är hemma hos farmor o farfar) men ni kan få ett gammalt fotop som jag tog ...

Presentation


Hello! nell är mitt smeknamn. hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggläsare


Ovido - Quiz & Flashcards