minkamraminafoton

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av Nell - 7 juli 2011 19:57

hej! jag gillar verkligen glitterfly.com jag gorde en till sån på britney ni ska få se den:

  snygg va??

nu har min kompis åkt hem jag o farmor skjudade hem henne.

jag fick en stor chock i bilen! i morgon är det ju fredag och då åker jag ju till skåne!

i morgon åker vi kl. 17.00,innan dess ska vi packa o hämta min bärbara tv:e som jag ska ha i bilen.

jag måste ju ha en riktigt fin bild där det står bloggpaus så här får ni en riktigt fin bild:

 

jag kommer tillbaka efter skåne. men då blir det inte så mycket skrivande då heller för att jag fyller år då om 2 dagar efter skåne besöket!

men jag säger bara:

JAG GER ER ALL   SOM MAN KAN GE!!!

bye.../Nell


Av Nell - 7 juli 2011 11:57

hej!

glitterfly.com så kan man göra så att det glittrar på bilden man har gort jag gorde en på britney så här blev den:

  snygg va? jag har gort 2 till men inte på britney.

  nalle phu o nasse!

  gulligt va?

men det var allt nu skriver väll i kväll när min kompis har åkt hem

bye.../Nell


Av Nell - 7 juli 2011 09:24

hej! jag skrev ju att jag skulle visa den jag gjorde i går och ni ska få se den,så här kommer den:

   så men ni ska få lite låtar och sånt och sånt är = bilder från google.com (bilder):

  gullig!

  åhh! sött!

  snygga hjärtan va?

  fats jag är tjej så älskar jag motorcyklar,mopeder! :) nu ska ni få några låtar:

britney spears 3 med text! bra va?? hon är min idol.

britney spears gimme more med text. ;)

flo rida ft. nicki minaj o david guetta where them girls at med text. ;)

dom låtarna får räcka nu.

bye.../E






Presentation


Hello! nell är mitt smeknamn. hoppas ni gillar min blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggläsare


Ovido - Quiz & Flashcards